Mår bajs

Men i fredags va kul. Krökade hos albert så va vi på lust sen sacre bleus efterfestgrej där jag träffa o prata med Tom clark hahaha så jävla cooolt. Sen va vi hos farre till typ kl två på dan o efterfestade mer innan vi åkte tillbaka till abe....Och sakta men säkert började jag må PISS. Mådde så jävla kasst o bara låg o inte kunde röra mig typ o spydde i flera timmar. Trodde seriöst att jag skulle dö. Fyfan:( pappa kom o hämta mig så åkte jag hem o däckade till slut, vakna typ halv fem o mår iaf lite bättre nu men de är omväxlande. har tup inte käkat nåt heller så e skithungrig men
Bara tanken på all mat får mig o spy. Finns EN sak jag skulle kunna tänka mig o äta o de är såna runda hönökakor med smör, så har vi inte de hemma :( snear på livet...ska typ vänta o gå o äta subway sen. Är typ pigg nu vill göra nåt men behöver energi först o alla sover!!!! Hejdå nu ska jag väl gå o göra nåt...


haha "killar ställ upp er framför körsbärsträden så tar vi kort"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0