This is your song

Imorgon slutar jag nian. Känns så jävla konstigt, så skönt men ändå så sorgligt, sjukt mycket blandade känslor. Kom ihåg när jag gick i femman typ, då trodde jag aldrig att jag skulle gå i nian, gå ut nian och börja gymnasiet.
Det ska bli så himla skönt med sommarlov men känns ändå som det inte hade gjort något att gå kvar ett bra tag i skolan, det är nu speciellt i slutet man har börjat uppskatta alla mycket mer osv. Fast är så sjukt skoltrött... asså åååhh jag kommer sakna min klass så JÄVLA FUCKING mycket. Jag älskar vartenda en i klassen, även om jag inte alltid vart den bästa på att gå till skolan så har jag fan spenderat mer tid där med dom än min familj typ. Dom är min familj! Och nu skiljs vi åt föralltid, visst man kommer träffa vissa ibland men det blir ju inte alls samma sak, och man kommer glida ifrån alla så mycket, det är hela sammanhållningen som gör det. Jag känner mig helt ledsen och depprimerad i hela kroppen typ det är så sad :(:( Asså har så mycket minnen med klassen, alla är typ bästavänner känns de som, typ alla gånger man mått dåligt så kommer man till skolan och blir på bra humör igen tack vare alla. Innan jag gick i denna klassen var min motivation på noll, det är tack vare alla er jag har orkat gå till skolan. Har fan aldrig gått i en bättre klass!! Grundskolan är ju verkligen hela ens liv typ, de som har format en till stor del, känns så konstigt att nu är det bara slut. Aldrig mer sannaskolan. Jag kan inte ens få ord på skiten typ, sitter och gråter när jag skriver detta haha:( Och imorgon när man ska krama alla hejdå kommer jag fan gråta som aldrig förr!!!! TACK ALLA I 9B FÖR EN UNDERBAR TID, FÖR SKRATT OCH TÅRAR, ALLA MINNEN OCH ALLTING, JAG KOMMER SAKNA ER VARTENDA EN SÅ JÄVLA MYCKET, ÄLSKAR ER!!!!! <3 <3 <3 <3 VÄRLDENS BÄSTA KLASS. Önskar er all lycka i framtiden!
Nu ska jag börja gymnasiet och det är sommar och livet är fan mitt att erövra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0